سه شنبه ۰۱ آبان ۰۳

اژدهایان سریال «خانواده اژدها» از بدترین تا بهترین

مای فیلم مرجع معرفی فیلم سریال در بلاگ

اژدهایان سریال «خانواده اژدها» از بدترین تا بهترین

۹ بازديد
دنیای «بازی‌های تاج و تخت» پر از افسانه‌های اژدها و کسانی بود که سوار آن‌ها شدند. House of the Dragon عمیق‌تر به دنیای اژدها می‌پردازد و نشان می‌دهد که چگونه این موجودات نسل‌ها بر دنیای وستروس تأثیر گذاشته‌اند. هر اژدها جنبه ای از شخصیت سوارکار محترم خود را منعکس می کند. اژدهایان سریال «خانواده اژدها» نیز نمادی از قدرت در این دنیا هستند. اگرچه آنها ممکن است از نظر اخلاقی بی طرف باشند، سواران آنها می توانند از آنها برای رسیدن به تقریباً هر هدفی استفاده کنند. خواه این اهداف خوب باشند یا بد.

اژدهایان «خانواده اژدها» بهترین و بدترین تأثیرات سواران خود را بر دنیای اطراف نشان می دهند. اگرچه داستان های این مجموعه ممکن است با منبع داستانی یعنی رمان ها متفاوت باشد، اما واضح است که اژدهاها تأثیر زیادی بر فرهنگ و رویدادهای وستروس دارند. برخی از اژدها مانند ورمیتور بدون سوار هستند و بیش از هر چیز نشان دهنده تاریخ اژدها هستند. دیگران، مانند سیراکس، ویژگی هایی دارند که نشان دهنده سواران آنهاست. هر اژدها ویژگی های شخصیتی خود را دارد و قدرت و توانایی خود را به روش های مختلف به تصویر می کشد.کاراکس

اژدهای تهدید کننده
در سریال "خانواده اژدها" دیمون (مت اسمیت) سوار کاراکس می شود. از نظر فیزیکی، کاراکسس که یکی از اژدهایان سریال «خانواده اژدها» است، اژدهایی بلند قد با چشمان زرد و رنگ قرمز است. نام دیگر این اژدها Blood Vern است. Caraxus نقشی حیاتی در بسیاری از ماجراهای دیمون ایفا می کند و شخصیت تهدید آمیز دیمون را کاملا منعکس می کند. حضور کاراکسوس به اندازه‌ای قدرتمند است که اتو های تاور (ریز ایفانس) را متقاعد کند که وقتی با دیمون در دراگون استون مواجه می‌شود، عقب‌نشینی کند. این اژدها بارها ثابت کرده است که یکی از تهدید کننده ترین و خطرناک ترین اژدهایان این سری است.

همانطور که گفته شد، کاراکسس محدودیت های خاصی دارد که بر توانایی های او تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، در اوج نبرد با کرابفیدر (دانیل اسکات اسمیت)، کاراکسس گم می شود و به طور تصادفی دیمون را مجروح می کند. با این حال کاراکسس که یکی از اژدهایان سری «خانواده اژدها» است، توانسته است در موقعیت های مختلف دشمنان دیمون را از سر راه خود دور کند. در «خانواده اژدها» کاراکسس به خوبی انرژی وصف ناپذیر دیمون را به تصویر می کشد و با او وارد ماجراجویی های مختلفی می شود. این اژدها نقش مهمی در پیروزی های این شخصیت دارد.


Vermax

اژدهای دانشجو
ورمکس یکی از اژدهایان مجموعه «خانواده اژدها» است که در گذشته در آسمان پرواز می کرد. این اژدها به جاکاریس (کلت هری) مرتبط است. Wormmax تنها یک یا دو بار در فصل اول "خانواده اژدها" دیده شد، اگرچه او نقشی حیاتی در توسعه شخصیت Jacaris ایفا می کند. Wormex علاوه بر یادگیری نحوه ساختن آتش، توانایی شفا دادن را نیز یاد می گیرد. رنگ پوست ورمکس سبز متفاوت و بال های آن دارای سایه های نارنجی است. داستان Wormex بینشی به مخاطبان می دهد که چگونه اژدهاها برای دیدن و نحوه پیوند آنها با سواران خود آموزش دیده اند.

تماشای Jacaris و Wormax و نحوه پیوند آنها با یکدیگر واقعاً نشان می دهد که انسان ها چگونه به اژدها نگاه می کنند و چگونه آنها را به عنوان بخشی از خود می بینند. این رابطه بین انسان و اژدها یکی از مهم ترین جنبه های سریال «خانواده اژدها» است. در این سریال اژدها و رابطه آنها با انسان ها نقشی کلیدی دارند و اگر به آنها پرداخته نمی شد چیز زیادی برای تعریف باقی نمی ماند. Wormax به Jacaris اجازه رشد می دهد و رشد Jacaris به Wormax اجازه می دهد تا بهتر با او ارتباط برقرار کند. ورمکس یکی از اژدهایان سریال «خانواده اژدها» است که طرفداران زیادی دارد و با اینکه حضور کوتاهی در این سریال داشت، تأثیر زیادی در روند وقایع داشت.


ورمیتور

اژدهای سال
نام دیگر Vermitor برنز فیوری است. او پیرترین اژدهای زنده و در زمان «خانواده اژدها» بزرگترین اژدهای جهان است. تا زمان مرگش توسط جریس اول، پادشاه تارگرین سوار او شد. دنیای «بازی تاج و تخت» پر از اژدهای باستانی است که Vermitor یکی از ضروری ترین آنهاست. زمانی که دیمون در مقبره اژدها از او دیدن می کند، اژدها برای مدت کوتاهی در «خانه اژدها» دیده می شود. در این لحظات کوتاه، این دو شخصیت پیوندی قدرتمند با یکدیگر ایجاد می کنند. ورمیتور با وجود حضور کوتاهش موفق می شود جذابیت دنیای اژدها را چند برابر کند.

تماشای این اژدها واکنش قدرتمندی به آواز دیمون نشان می دهد که اژدها همیشه بخشی از افسانه تارگرین بوده است. این واقعیت که ورمیتور بسیار باستانی و تاریخی است، ریشه های باستانی این داستان فانتزی را ثابت می کند. وجود Vermitor یادآور این است که این موجودات چقدر می توانند انسان را کوچک جلوه دهند. در حالی که دیمون جاه طلبی های خاص خود را دارد، اما همچنان باید در مقابل این اژدهای باستانی که یکی از اژدهایان سری «خانواده اژدها» است فروتن و فروتن باشد.



سان فایر

اژدهای طلایی
سان فایر رنگ طلایی دارد و در برابر نور خورشید بسیار خیره کننده است. سوارکار او اگون دوم (تام گلین-کارنی) است. در طول سریال «خانواده اژدها»، سان فایر حضور کوتاهی دارد و اعضای خانواده تارگرین چندین بار نام او را ذکر می کنند. Sunfire آگون را بین Kingdom Land و Hightide حرکت می دهد، در غیر این صورت در تلویزیون دیده نمی شود. Sunfire در کتاب علاوه بر رنگ طلایی خاص خود می تواند با نفس خود آتش طلایی تولید کند. Sunfire منعکس کننده همه چیزهایی است که سبزها برای آن ایستاده اند، و این چیزی است که حضور او را بسیار جذاب می کند.

رابطه Sunfire با Aegon II شخصیت متفاوت سوارکار او را نشان می دهد. مردی که به هیچ چیز اهمیت نمی دهد و اجازه می دهد حوادث مسیر سرنوشت را طی کنند. همه اژدهاها کاملاً به داستان سواران خود گره خورده اند. این که آگون سوار بر سان فایر است نشان می دهد که او اولویت های دیگری به جز فتح کشور دارد. Sunfire که یکی از اژدهایان سری «خانواده اژدها» است، بسیار متفاوت است و می توان آن را جزئی جدایی ناپذیر از دوران سلطنت آگون ۲ دانست. Sunfire تاکنون تنها نقش کوتاهی در پس‌زمینه Agon II داشته است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.